Saturday, April 18, 2015

Vivat Familia are grija de tine

Posted by Unknown | 6:45 PM Categories: , ,
    Mai este foarte putin timp pana la examenul de Bacalaureat, iar asta inseamna ca eu ma aflu pe ultima suta de metrii. Inca mai am o mult de invatat, repetat si de munca, iar toate acestea rezulta intr-un singur lucru: oboseala.

    Este deja un lucru prea bine cunoscut faptul ca elevii si in general oamenii inainte de examene  tind sa lucreze mult, neincetat, ore in sir, iar la un moment dat oboseala incepe sa-si puna amprenta. Acest lucru a inceput sa ma ingrijoreze si pe mine, dupa ce mi-am dat seama ca mai tot timpul sunt obosit. Am inceput sa ma documentez, iar la o simpla cautare pe internet, am gasit site-ul farmaciei Vivat.

    Website-ul acestei farmacii nu este unul oarecare, traditional, adica plicticos si prea complex pentru omul de rand, care nu are prea multe tangente cu biologia. Aici am gasit atat produse cat si articole special concepute pentru probleme de zi cu zi pe care un individ poate sa le intampine. 
Asa am gasit un articol extrem de util despre oboseala. Un articol simplu si concis, care se adresa direct problemei si cu o structura foarte bine organizata, m-a ajutat sa inteleg de ce aveam acea stare de oboseala continua. 
Se pare ca eu nu doar aveam un deficit de somn si stres, dar starea mea era cauzata si de lipsa hidratarii si sportului. 

    Vivat are o echipa numeroasa de experti in domeniul farmaceuticii. O experienta vasta in domeniu si da dovada de un profesionalism desavarsit. Toate aceste lucruri m-au facut sa-mi doresc sa mai calc pragul magazinelor acestora independente. Care, fie vorba intre noi, se gasesc la tot pasul. 
BILOMAG FORTE Circulatie     


Tot cu farmacistii lor specializati am hotarat sa discut si despre problema mea cu mainile si picioarele reci. De cand ma stiu mainile mele sunt reci, indiferent de temperatura, mainile mele dardaie. Farmacista mi-a recomandat bilomag, un medicament incredibil, care ajuta intregul sistem circulatoriu.  

    


Doar mama mea se mai ocupa in felul acesta de mine, la Vivat simti ca faci parte dintr-o familie, in care sanatatea este pe primul loc. 

Din inima recomand Vivat Familia, ei pretuiesc cu adevarat sanatatea. 

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube