Sunday, April 26, 2015

Siguragma.ro se ocupa de siguranta ta

Posted by Unknown | 10:45 PM Categories: , , ,


Tu ai asigurare?

Intrebarea aceasta am intampinat-o atunci cand i-am povestit unchiului meu ca voi merge la facultate in strainatate. Trebuie sa admit faptul ca mi s-a parut bizar acest lucru. Niciodata nu mi-a trecut prin gand ca imi trebuie o asigurare de orice fel. Nu am masina, locuiesc cu ai mei, si peste tot pe unde am calatorit nu am auzit de asigurare.

El imi spunea ca am nevoie in primul rand de o asigurare de sanatate. Una care sa fie valabila pe tot teritoriul Uniunii Europene. Degeaba i-am spus ca sunt sanatos tun, a insistat ca sa-mi fac una cat de urgent.

Dupa aceea, mi-a spus ca avand in vedere faptul ca voi merge in strainatate sa studiez pentru o perioada indelungata de timp, trebuie neaparat sa-mi fac si o asigurare de calatorie. Deoarece va trebui sa calatoresc foarte mult cu avionul sau orice alte cai de transport.

I-am spus ca nu am nicio idee pe unde trebuie sa merg pentru a imi face asigurarile acestea. In plus, nu am nici timpul necesar pentru a sta la cozi interminabile, made in Romania.

El a inceput sa rada, si mi-a spus ca suntem in secolul 21 si ca datorita tehnologiei din zilele noastre nu mai sunt nevoit sa astept pe la diferite ghisee. Mi-a spus ca exista acum o procedura mult mai simpla, prin site-ul Sigurama.ro pentru a imi face orice fel de asigurare online.



Cum se procedeaza? Extrem de simplu!

Intri pe site-ul lor, introduci datele tale conform asigurarii de care ai nevoie, afli oferta asiguratorilor, alegi cea mai buna varianta pentru tine, si COMANZI!

Sau si mai simplu, procedura special creeata pentru cei ca si mine, pentru care fiecare minut conteaza. Le dai doar datele tale si te contacteaza ei intr-un timp extrem de scurt pentru a veni in intampinarea nevoilor tale.

Care e lucrul cel mai grozav in toata afacerea asta? Ca poti sa platesti direct cu cardul prin Visa, MasterCard si Maestro. Desigur, este disponibila si plata offline, prin numerar la livrare, la sediul Sigurama sau prin transfer bancar sau card pe baza informatiilor furnizate in decontul de plata.  

Suna minunata nu-i asa? Ce mai astepti, asigurate si tu cu Sigurama.ro!

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube