Sunday, April 26, 2015

Mentinete in forma cu SportGuru.ro

Posted by Unknown | 2:00 PM Categories: , , , ,

Cat de des faci sport?

Aceasta pare sa fie intrebarea pe care o aud tot mai des zilele acestea. Inteleg ca a te mentine in forma inseamna o viata mai sanatoasa, plus good looking, insa nu fac sport atat de des pe cat ar trebui, iar de dieta sanatoasa nici macar sa nu mai vorbim.

Dar vreau sa fac o schimbare. Da, incepand de astazi totul se va schimba. Am realizat ca pentru o minte sanatoasa ai nevoie in acelasi timp si de un trup la fel de sanatos. Degeaba mintea ta este olimpica, daca corpul tau iti stopeaza orice activitate fizica majora.

Aceasta schimbare am sa o fac impreuna cu SportGuru. Magazinul cu cele mai bune produse in materie de echipamente sportive.

In primul rand am nevoie sa alerg, mult, iar aceasta alergare nu o pot face fara un echipament adecvat. Am sa cumpar un echipament complet de alergare de la SportGuru.ro . Acestia prezinta o calitate superioara a hainelor si incaltamintei, iaru eu am nevoie de ceva bun, usor, care este facut sa dureze cat mai mult, in diferite conditii.


In al doilea rand, in caz ca alergarea nu da roade asa de repede pe cat as spera, am sa cumpar si o bicicleta de la SportGuru.ro. Cerinte? Sa fie neaparat din aluminiu, sa fie cat de usoara posibil, cu frane pe janta, sa aiba in acelasi timp cat mai multe viteze, schimbatoarele sa fie mari si sa lucreze usor. Dar mai ales scaunul, trebuie sa fie unul mare, comod, deoarece voi merge cu bicicleta probabil cateva ore pe zi, am nevoie de ceva care sa nu-mi provoace dureri sau orice fel de disconfort.

Vrei sa stii de ce iubesc acest site? Pentru preturi. Exact. Preturile de la SportGuru.ro sunt mai mult decat accesibile pentru orice doritor de sport. Facand un calcul intre calitate si pret, sunt absolut nevoit sa recunosc cu mana pe inimca ca nu poti sa gasesti nicaieri altundeva o asemenea oferta.

Recomand SportGuru.ro tutuor celor care doresc o viata mai buna!

2 comments:

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube