Saturday, April 5, 2014

Marci de clasa pentru tine

Posted by Jucarii | 8:49 PM Categories:
Astazi am avut o discutie serioasa cu sotia mea in urma careia am decis ca este timpul sa aducem cateva modificari in casa noastra. Mai exact am luat deciza de a remobila bucataria deoarece veche mobile este pe cale de a cadea in orice moment. In primul rand ea mi-a spus ca si-ar dori un nou aragaz cu cuptor integrat deoarece ii place foarte mult sa faca praituri si i-ar fi foarte folositor. 

Un alt element casnic fara de care spune ea ca nu s-ar putea descurca este un storcator de fructe. Am incercat sa gasesc unul second hand dar nu am gasit asa ca am decis ca o sa cumpar unul nou. Este mult mai sigur si mai eficient. Singurul motiv pentru care fac toate acestea este faptul ca m-am inteles cu sotia mea sa imi pot cumpara si eu un telefon nou pentru ca cel vechi nu isi mai indeplineste scopurile pentru care a fost creat. 

Asa ca in tot acest timp am cautat pe internet si lg g2 pret pentru a vedea cam cati bani imi vor fi necesari. A trebuit sa fac un imprumut la banca penru a putea acoperii toate aceste cheltuieli dar stiu ca nu sunt in zadar si toate sunt in binele nostrum. Ne usureaza viata, asta este si scopul tehnologiei defapt. Urmatoarea alegere a fost sa ii cumparam si fiului nostrum o bicicleta deoarece isi doreste de foarte mult asa ceva si in sfarsit ne putem permite sa ii indeplinim si lui un vis.

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube