Thursday, November 28, 2013

Salterra te ajuta sa dormi!

Posted by Unknown | 8:59 PM Categories:
Cu totii stim ca somnul este probabil lucrul cel mai esential din viata noastra, el ne ajuta sa ne incarcam bateriile pentru o noua zi de stres, alergaturi si nervi consumati. Cu toate acestea, cea mai mare majoritate dintre noi, nu reuseste sa se odihneasca, in adevaratul sens al cuvantului, noapte de noapte. Iar asta este doar datorita saltelei pe care isi petrec cele 7-5 ore de somn.

De exemplu, salteaua patului meu, o am de aproximativ 4-5 ani, cu toate ca am trecut prin multe impreuna, bune si rele, lucruri placute si dezgustatoare poate, este timpul sa punem punct relatiei noastre. Nu am de gand sa imi iau un coltar in care sa dorm, sau o canapea. Saltelele sunt locul in care pot sa ma odihnesc cel mai bine, insa trebuiesc sa fie de calitate.

M-am hotarat sa-mi cumpar o saltea noua. Probabil ca pentru multi oameni aceasta nu ar fi o alegere foarte greau, insa eu ofer o deosebita atentie acestui lucru. Deoarece de aceasta alegere vor depinde cel mai probabil inca 5 ani de somn din viata mea.

Primele saltele care mi-au atras atentia sunt SALTELE PIKOLIN .
 Saltea VENUS PIKOLIN 22cm  

Nu doar din cauza calitatii superioare dar si din cauza comfortului pe care ti-l produc atunci cand te asezi pe ele. Ceea ce simti este precum ai cadea in puf si nu vrei sa te mai ridici vreodata de acolo. Insa preturile sunt putin cam piperate pentru bugetul meu.

In schimb celelalte saltele care mi-au atras atentia sunt SALTELE MEMORY FOAM 
Saltea Aloe Vera Memory4 - Green Comfort 21cm  
Avand in vedere ca materialul acestei saltele este tradat cu aloe vera si contine spuma de memorie de forma , pretul este nesemnificativ in raport cu calitatea pe care o ofera. Producatorii ne asigura de prospetimea, moliciunea si sustinearea saltelei.

Devino fan-ul paginii Salterra si descoperi super oferte de Black Friday!

0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube