Tuesday, October 23, 2012

Charlie St.Cloud

Posted by Unknown | 10:31 PM Categories: ,

 
               Charlie  este un elev model, cu un viitor promitator.A  obtinut o bursa scolara si mai multe medalii sportive.Este adorat de catre  mama si fratele sau, Claire si Sam, fetele  il indragesc  iar majoritatea  baietiilor  il invidiaza.
                      In noaptea  absolvirii este chemat sa mearga  la o petrecere de bun ramas alaturi de prietenii sai, in  drum spre petrecere il duce pe fratele  sau sa inopteze acasa la un coleg .Nu avea de unde sa stie ca aceea noapte ii va schimba definitiv viata  Are loc  un accident teribil  iar  fratele  sau  moare  si  el primeste o a adoua sansa.
                   Legatura stransa  si sentimentele  fata de  fratele  sau  il ajuta  sa  formeze   o  legatura  intre  el si fantoma  acestuia .Si asa  reuseste  sa  isi  mentina  promisiunea  de  a  se  antrena  la baseball in fiecare seara atunci cand tunurile  vor  trage.
               El reuseste  sa  isi mentina  promisiunea aceasta timp de cativa  ani pana cand o intalneste  pe  Tess Carroll si se  indragosteste de ea.Devine prins intre cele  doua  lumi,  iar  totul  se  complica  atunci cand Tess are un accident pe  ocean si nu mai poate  fi  gasita.

          Zac Efron isi joaca foarte bine rolul,  nu  foarte  multa lume  s.ar fi  asteptat ca pustiul din  High School  Musical sa joace intr.un asemenea  film.
         Filmul este bazat pe "The Death and Life of Charlie St. Cloud" de Ben Sherwood. Regizorul  Burr Steers  care a mai regizat “17 Again” ; “ How to lose a guy in 10 days” a facut din nou o treaba excelenta.

____________________________________________________________________________
      Acest  film are o mare  incarcatura  emotionala,  insa  pentru  mine  acest  film  inseamna  mai mult decat ceea ce realteaza. Acest film l.am vizionat pentru  prima  data la prima noastra intalnire  eu si fosta mea iubita  S.H. Ori de cate ori aud numele  acestui film sau  vad o reclama  despre el  sau chiar daca doar ma gandesc la el imi trezeste  niste  amintiri de neuitat.Este si va ramane  filmul meu preferat.Pentru ca pe segventele  acestui  film am trait primii  fiori ai iubiri.Iar asta nu  am sa pot uita  niciodata !

        Prin  acest articol doresc sa imi cer scuze in mod direct fata de ea si sa ii spun ca O IUBESC! Si imi lipseste  foarte mult.Daca ea considera ca am mintito…ca nu merita sa mai imi vorbeasca niciodata..ca am facut asemenea chestii rele , ca am mintito in continuu… atunci ma voi simti demn de ignoranta sa.

 Acum sunt ranit...insa incet am sa ma redresez...si am sa ajung din nou pe linia de plutire.    

                                                           "Life is for Living"                 . 


0 comentarii:

Post a Comment

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube